vineri, 3 februarie 2012

comanda iherb.com

Azi a sosit comanda de la iherb. Eram foarte nerabdatoare, desi am dat- o sambata si azi mi-a si ajuns....ajunge mult mai repede decat majoritatea comenzilor facute in tara (cea mai mare bila alba pentru iherb de la mine pana acum). Si transportul este avantajos: 4 - 6$ prin international airmail, cam atat costa si curierul la noi .
Am facut comanda de un tratament leave-in pentru par care m-a costat aprox. 5$. Promite sa refaca parul deteriorat, sa il protejeze de chimicale si caldura(foarte bun de utlizat de persoanele care isi indreapta/onduleaza parul). Cei care l-au incercat inaintea mea par foarte multumiti . Eu nu ii cer sa faca minuni, nu ma astept ca dupa aplicarea lui parul meu sa arate ca proaspat coafat de profesionisti, dar sper sa ii mai domoleasca acel aspect wild:D, sa fie mai usor de pieptanat si sa nu mai raman cu peria de fiecare data intepenita in claia de par. O sa revin sa va spun cum se comporta, asta seara intentionez sa il incerc ( nerabdatoare, ca intotdeauna).
.
La aceasta comnda am primit cadou un flacon de 30 de pastile PGX Daily , care ajuta la reglarea nivelului zaharului din organism si iti taie pofta de dulciuri, produse in Canada. Este al 2-lea flacon pe care il primesc de la ei si sunt incantata de ele. Desi recomnda sa incepi cu 1 pastila inainte de fiecare masa si sa cresti numarul pana la 3 - 6 pastile inainte de fiecare masa, eu am luat numai cate una dar au avut efect. De cand le iau, nu m-am mai atins de sucuri ( Coca - Cola in special), iar dulciuri doar am gustat de vreo 2 - 3 ori. Sunt tentata sa imi cumpar un flacon de 120 sau 240 pastile, dar parca nu ma indur sa cheltui 50$ asa dintr-o data pe pastile.

Si am mai primit un pliculet din acest ceai pe care sunt foarte curioasa sa il incerc(daca imi place , sunt decisa ca la urmatoarea comanda sa imi iau o cutie - costa doar 3.32$)
Acestea sunt produsele pe care intentionez sa mi le cumpar la urmatoarea comanda:- am citit pe multe bloguri de beauty despre el si sunt extrem de curioasa sa ii vad beneficiile pe pielea mea;
-un deodorant fara aluminiu, un stick de 120g, numai 5.38$) foarte laudat pe iherb. Am zis sa il incerc iarna, ca eu sunt mai transpiricioasa de felul meu si daca nu se dovedeste totusi eficient si pentru mine, sa nu ii alung pe toti din jurul meu:D
-incerc sa mai dau jos cateva kilograme, dar nu prea pot sa tin dieta si acest ceai promitea accelerarea metabolismului. Si are aroma de portocale...yummm.:)
Mi-au dat si un cod cu care la prima comanda poti obtine o reducere de 5$ din comanda: GIQ148. Daca doriti il puteti folosi sau puteti cauta pe google unul, sunt foarte multe.
Voi ati dat vreo comanda de pe www.iherb.com?
(sursa imagini: www.iherb.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu