miercuri, 2 mai 2012

miniPRIX Voyage sau placerea calatoriilor

De cand am venit in Bucuresti, am fost o fana decalarata a miniPRIXului . Haine, incaltaminte , accesorii la preturi mici si pentru o calitate foarte buna. De curand, acesta are un fratior miniPRIX Voyage, care ofera, ca si fratirul mai mare o multitudine de servicii la preturi pentru bugete mari si mici. Si m-am hotarat ca in vara aceasta sa profit de ofertele celor de la miniPRIX si sa merg intr0un oras pe care imi doresc de foarte multa vreme sa il vizitez: Praga. Imi place ca pe site imi pot alege atat un pachet cu transport si cazare, conceput de cei de la miniPRIX, si tot ceea ce trebuie sa faci este sa dai cateva clickuri, alegi , platesti si iti faci bagajele, sau iti poti concepe singur sejurul, incepand cu transportul: avion , tren sau autocar, chiar si cu masina daca doresti sa faci un road-trip si nu detii una personala, si terminand cu cazarea in functie de dorinta si buget. Apropo de masina, daca ai una si nu stii unde sa o lasi in perioada vacantei, cei de la miniPRIX iti ofera o solutie si pentru asta: daca ai cumparat o vacanta prin intermediul lor, ai parcare gratuita timp de 8 zile. Si cum cei de la miniPrix ne-au obisnuit cu reducerile, si cei de la miniPRIX Voyage nu se lasa mai prejos: ofera o reducere de 5% studentilor. Deasemnea , ofera numeroase modalitati de plata: poti plati cu ajutorul cardului de debit/credit online, numerar in oricare magazin miniPRIX , iar daca nu ai toti banii nu este nicio problema: ai posibilitatea de a plati in rate cu CardAvantaj. Orice tip de plata ai alege, nu ai nici un comision suplimentar, iar preturile afisate sunt finale si fara alte taxe. A,.....si daca esti un fan pe Facebook, ai sansa sa obtii si alte discounturi. Sa tot calatoresti asa. Orice intrebare si nelamurire ai, cei de la miniPRIX Voyage iti raspun cu cea mai mare placere si promptitudine cu ajutorul lui Calatorescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu