joi, 19 aprilie 2012

Campanie de testare Aslavital - noua gama pentru ten sensibil

Farmec a lansat o noua gama pentru ten sensibil pe baza de argila si goji. Daca doresti , poti primi acasa un kit de testare, pentru care te poti inscrie aici. Eu am primit kitul martea trecuta prin Fan Courier. Am fost foarte placut impresionata de promptitudinea celor de la Farmec, pentru ca eu ma inscrisesem pentru campanie vinerea. In plic am primit 8 mostre a cate 2 ml - cate 2 de fiecare produs: crema pentru curatarea fetei, crema intens hidratanta, gel anticearcan si crema antirid mineralizanta. Am profitat de faptul ca am petrecut o scurta vacanta acasa la ai mei si am luat cu mine aceste mostre pentru a le testa. Eu le-am incercat pe primele 3, iar mama mea crema antirid si gelul anticearcan. Mie mi-a placut, in primul rand, parfumul lor usor de argila cu aroma de fructe:). Crema de curatare chiar curata si nici nu lasa pielea uscata, cum am mai patit de la alte produse. Crema hidratanta intra repede in pielea si nu lasa acea senzatie grasa, iar gelul anticearcan este absolut minunat. Are o consistenta destul de apoasa, de aceea se foloseste o cantitate foarte mica, dar care is face treaba de minune: piele hidratata si luminoasa.Iar cat despre crema antirid, ce mai pot spune: mama a fost absolut incantata. I-am dat in prima seara un pliculet sa il foloseasaca, iar a doua seara imi cerea deja pe al doilea foarte incantata , dar si dezamagita ca se termina minunea. Asa ca noua mea misiune este cumpararea uneia full-size.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu