sâmbătă, 14 aprilie 2012

Campanie de testare zorilestore.ro

Am primit de o saptamana perechea de papucei de pe zorilestore, am tot amanat sa va povestesc despre ea pentru ca am avut ceva probleme tehnice cu aparatul meu foto, dar m-am hotarat sa va spun parerea mea despre papucei si sa va arat pozele cu ei peste cateva zile, cand o sa imi ajunga si aparatul cel nou. Pana atunci o sa va arat o poza pe care am gasit-o pe blogul Oanei
Eu am ales marimea 40 la papucei, sandulete de fapt. Imi place foarte mult culoarea lor aurie, mi se pare ca se potriveste foarte bine cu pielea bronzata. I-am testat putin prin casa, ca pe afara nu mi-am permis sa ies inca in sandalute. Pot sa spun ca sunt extraordinar de comozi, parca nici nu ii ai in picioare. Mie imi sunt usor cam "stramti", se poate spune asa (am niste picioare mai "delicate") , dar datorita materialului lor foarte flexibil si usor, nu simt nici cel mai mic disconfort. Sunt convinsa ca vor deveni sandalutele mele favorite in vara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu