joi, 5 aprilie 2012

LEGEA APEI SAU STIM CE BEM?

De cand eram mica, bautura mea preferata era apa,urmata de lapte. Fiind un copil de la tara, va dati seama cum era sa bei un pahar de apa proaspata si rece de fantana? Minunat....si acum este modalitatea mea preferata de racorire cand ma duc acasa la parintii mei. In Bucuresti ma multumesc cu banala apa plata oferita la "minunatele si ecologicele" peturi. :)
Dar nu mi-am pus niciodata problema ca apa pe care o beau ar putea sa imi faca rau. Pana cand am primit de la o colega un link cu o discutie privitoare la continutul de nitrati din apa si efectele lor negastive asupra organismului nostru, dar mai ales asupra copiilor nostri. Este un subiect nou asupra caruia merita sa ne informam. Mi se pare laudabil ca Aqua Carpatica este printre cei care informeaza consumatorii despre riscuri.
Intrati sa votati legea apei: http://www.legea-apei.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu